Translate

dinsdag 8 oktober 2013

Fashionnieuw voor échte merk-chics!

MAASMECHELEN VILLAGE VIERT BELGISCH TALENT MET DE LANCERING VAN DE ‘BELGIAN PAVILION’ MET MEER DAN TWINTIG DESIGNERS ONDER WIE ELVIS POMPILIO, VÉRONIQUE LEROY, FILLES À PAPA, CHRISTIAN WIJNANTS EN... AXELLE RED
 
Maasmechelen Village is meer dan een ideale shopping bestemming waar bezoekers het hele jaar door wereldbekende merken treffen met kortingen van 30% tot 60 % op de aanbevolen verkoopprijs, het biedt ook boeiende evenementen die bijdragen aan de wereld van de mode:
 
Van 24 oktober tot 31 december 2013 zal Maasmechelen Village de innoverende talenten van Belgische ontwerpers onder aandacht brengen in het daarvoor speciaal opgerichte ‘Belgian Pavilion’met oa Elvis Pompilio, Christian Wijnants, Véronique Leroy, Filles à Papa en Carine Gilson. Het Belgisch Pavilioen gaat hand in hand met een ‘Belgian Promenade’ waar alle Belgische boetieks die Maasmechelen Village rijk is gevierd worden. Deze viering van Belgisch kunst-, mode- en designtalent zal in goede banen geleid worden door artistiek directeur Didier Vervaeren, goeroe van de Belgische mode en Axelle Red, Belgische mode-icoon en boegbeeld van de herfst- winter campagne van Maasmechelen Village, ‘A Touch of Chic’.
  
 
HET BELGISCH PAVILIOEN

De Collectie van negen Chic Outlet Shopping® Villages in Europa heeft talrijke samenwerkingen op zijn actief met prestigieuze namen van het internationale modelandschap om jong talent te ondersteunen bv: Bicester Village (Londen) met het ‘British Designer Collective’ en Fidenza Village (Milaan) met de ‘Talent Store’ en in samenwerking met Vogue Italia. Maasmechelen Village zet zich in om design talent uit eigen bodem te steunen en lanceert zijn eigen Belgisch Pavilioen. Het is ontworpen als een pop-up boetiek die constant zal evolueren en de Belgische creatieve geesten samenbrengt via mode, design, kunst en accessoires. Bezoekers kunnen de originele stukken aankopen in de pop-up store dewelke wordt uitgebaat door het bekende platform voor jonge designers: DSGRMRKT; gedreven door twee fashionista’s Kim Vandeloo en Marie Rijken. Van de presentatiemeubelen tot de collecties zelf, alles is te koop!
 
De nieuwe pop-up boetiek zal collecties van ontwerpers aanbieden met onder meer:
 
Véronique Leroy is een Belgische die in het buitenland naambekendheid verworven heeft; ze woont in Parijs, ontwerpt collecties met sterke vormen en elegante soberheid. Ook Axelle Red is liefhebster van haar ontwerpen.
Elvis Pompilio is een echte waaghals wat hoeden betreft. Hij ontwerpt alles met de hand en bedenkt originele hoofddeksels voor bekende namen.
Christian Wijnants is één van de lievelingen van de Belgische mode. Zijn collecties worden in Parijs voorgesteld.
Filles à Papa creëert een buzz op de internationale scene met zijn ready-to-wear collecties met spijkers, gaten en glitter.
Carine Gilson is internationaal bekend voor haar couture lingerie, op het witte doek gedragen door Bond girl Bérénice Marlohe in Skyfall.
Le Fabuleux Marcel de Bruxelles amuseert zich met T-Shirts, ‘marcels’ en andere super simpele basics met retro slogans maar hedendaagse snitten.
Olivia Hainaut speelt met parels, broderies, stenen en bont om vrouwelijke juwelen en parures te ontwerpen. Kleine pareltjes die flirten met haute couture.
Isabelle Lenfant ontwerpt juwelen voor mannen en vrouwen met evenveel symbolen als souvenirs, haar stijl staat bekend voor zijn rockgehalte.
 
Laat je verleiden door deze designers: denk aan de zuivere en tijdloze collecties van Karolien Verstraeten, de kleurrijke pumps van Noë by Ketch’Up, de sobere doch sterke design van deFact Studio, de supervrouwelijke pumps van Stefan Meuwissen, de vintage vondsten van Idiz Bogam of de zeldzame parfums van Technique Indiscrète.
 
Bron: Oona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten